Powered By Blogger

Ahli

Rabu, 3 November 2010

KOTA KINABALU, SABAH

Harga dari RM1198

HARI 1 PENANG – KOTA KINABALU

(D) Berkumpul di LCCT 2 jam sebelum berangkat. Berlepas ke Kota Kinabalu dangan Air Asia pada pukul 10.15 pagi dan dijangka tiba pada pukul 1.05 petang. Tiba di KK peserta disambut oleh wakil kami ke berberapa destinasi seperti Sabah Foundation, Masjid Terapung Likas, Pasar Filipina, Muzium Negeri dan Masjid Negeri. Makan malam di restoran tempatan. Selepas makan, aktiviti bebas.

HARI 2 KOTA KINABALU – PORING HOT SPRING (B,L,D)

Selepas sarapan, lawatan ke kaki Gunung Kinabalu dan melakukan aktiviti seperti menaiki jambatangantung, menjelajah hutan hujan Warisan Dunia dank ke Poring Hot Spring. Makan tengahari di restoran tempatan dan selepas zohor, pulang ke Kota Kinabalu. Makan malam di restoran tempatan.

HARI 3 KOTA KINABALU – PULAU SAPI (B,L,D)

Selepas sarapan, peserta dibawa ke Pulau Sapi menaiki bot selama 20 minit. Banyak aktiviti akan dijalankan. Makan tengahari dipulau. Sebelah petang, berangkat pulang ke hotel dan peserta bebas melakukan aktiviti masing-masing. Makan malam direstoran tempatan dan selepas makan, peserta dibawa bersiar-siar Bandaraya Kota Kinabalu.

HARI 4 KOTA KINABALU – PENANG (B)

Sarapan pagi di hotel. Selepas sarapan, terus ke Lapangan Terbang Kota Kinabalu untuk penerbangan balik ke Penang. Dijangka tiba di Penang pada pukul 9.50 pagi.

Harga Termasuk :

• Pengangkutan tiket pergi / balik PEN-BKI-PEN Air Asia

• 3 malam penginapan dan sarapan • Makan dan minum seperti aturcara

• Pemandu pelancong

• Air minuman sepanjang lawatan

Harga tidak termasuk :

• Perbelanjaan peribadi

• Yuran bagasi lebih 15 kilo

Hotel : Celyn Hotel / Shangrila Downtownatau yang setaraf dengannya

Harga tertakluk pada perubahan harga tiket dan hotel.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan