Powered By Blogger

Ahli

Rabu, 3 November 2010

3H/2M KUCHING, SARAWAK, Ex Penang

Harga dari RM 1138

Min Pax 15 Orang

HARI 1 PENANG – KUCHING (D)

Berkumpul di LCCT 2 jam sebelum berangkat. Berlepas ke Kuching dangan Air Asia pada pukul 5.45 petang. Tiba di Kuching pukul 7.50 malam. Ketibaan disambut oleh wakil kami dan terus ke hotel untuk daftar masuk. Makan malam direstoran tempatan seterusnya aktiviti bebas.

HARI 2 KUCHING – SEMMENGGOH (B,L,D)

Selepas sarapan, melawat Perkampungan Budaya Sarawak untuk meninjau kehidupan dan budaya 7 etnik di Sarawak sambil menyaksikan pertunjukan budaya disana. Makan tengahari direstoran tempatan dan selepas itu, betolak ke Semmenggoh untuk melawat tempat pemuliharaan Orang Utan. Dalam perjalanan pulang, singgah di kilang tembikar untuk melihat atau membeli pasu Sarawak. Makan malam direstoran tempatan.

HARI 3 KUCHING – PENANG (B,L)

Selepas sarapan, peserta boleh membeli belah sambil dibawa melawat lokasi sekitar Bandaraya Kuching seperti Colonial Court House, Astana, Menara Jam, Tugu Charles Brooke, Muzium Sarawak, Muzium Kucing, Kucing Waterfront, Pasar Satok. Selepas itu peserta dibawa ke Lapangan Terbang Kuching untuk penerbangan balik ke Penang. Dijangka tiba di Lapangan Bayan Lepas pada pukul 10.20 malam.

Harga Termasuk :

• Pengangkutan tiket pergi / balik PEN-KCH-PEN Air Asia

• Penginapan hotel 2/3 orang/sebilik

• Makan dan minuman seperti dalam aturcara

• Yuran bagasi 15 kilo

Harga tidak termasuk :

• Perbelanjaan peribadi

• Tip pemandu pelancong

Hotel : Kingwood Inn atau yang setaraf dengannya

Nota : Harga tertakluk pada perubahan harga tiket dan hotel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan