Powered By Blogger

Ahli

Ahad, 18 Julai 2010

Pakej Umrah



Pakej Umrah adalah termasuk kesemua perbelanjaan “dari KLIA ke KLIA” seperti kos tiket penerbangan, kos Visa Umrah, hotel dan makan minum di Mekah dan Madinah, pengangkutan bas ke destinasi-destinasi utama Madinah, Mekah dan Jeddah, buku panduan Umrah dan Doa, beg sangkut (sling bag), beg jinjing (travel bag). Lama masa pakej adalah 2 minggu (11 – 15 hari). Cuti sekolah Mei/Jun adalah selama 2 minggu dan Cuti Sekolah Ogos adalah selama 1 minggu sering menjadi pilihan ramai jemaah untuk mengerjakan Umrah. Umrah paling awal dalam setahun ialah pada hujung bulan Mac apabila urusan Visa Umrah mula dibuka. Terdapat 2 jenis pakej Umrah yang kami tawarkan iaitu : (A) Pakej Bimbingan Ustaz Mohammad adalah sebanyak 4 kali dalam setahun iaitu Umrah hujung Mei/awal April, Umrah Cuti Sekolah Mei/Jun, Umrah Cuti Sekolah Ogos dan Umrah Ramadan. (Ustaz Mohammad sendiri mengendali dan membimbing Jemaah Umrah di Tanah Suci). (B) Pakej Umrah Biasa – pihak Syarikat menguruskan segala urusan di Tanahair, manakala jemaah Haji akan disambut dan diurus di Tanah Suci oleh wakil-wakil Syarikat seperti Ustaz Fakhri Zaini (kawan Ustaz Muhammad, dimana dia dan keluarga adalah orang Malaysia yang menetap di Mekah). Pakej Umrah seperti ini boleh diuruskan pada bila-bila masa. Kebanyakan agensi-agensi pelancungan membuat urusan atau menghantar Jemaah Umrah dengan cara begini.

Tarikh atau masa Pakej-pakej yang ditawarkan adalah seperti berikut (mengikut yang terawal hingga yang terakhir)

*PAKEJ ISTIMEWA UMRAH TERBUKA KEPADA PELAJAR & ORANG YANG BERKELAYAKAN SAHAJA HANYA BAYARAN DARI RM1500.00 TERTAKLUK KEPADA TERMA DAN SYARAT.
*PAKEJ ISTEMEWA UMRAH MUSIM SEJUK ( 21 DIS 2010) DENGAN HANYA RM5900. TERBUKA HANYA 100 JEMAAH SAHAJA.
*PAKEJ ISTEMEWA UMRAH AWAL MUSIM (12 MAC 2011) DENGAN HANYA RM3500. TERBUKA HANYA 100 JEMAAH SAHAJA. -PENDAFTARAN SEBELUM 27/07/2010.
*PAKEJ UMRAH SELESA HARGA TERENDAH ~ terbuka pada bila-bila masa.
Harga HANYA RM3200 sahaja termasuk segalanya kecuali pasport saha...ja buat sendiri..

Bayaran deposit RM1200 di sertai dengan syarat menjadi ahli IMPIAN sebanyak RM290 sahaja seumur hidup.. Bayaran bakinya hendaklah di jelaskan sebelum sebulan dari tarikh bertolak. Tempoh penghantaran sebelum 18 bulan dimana syarikat akan memilih bulan yang sesuai dengan harga pakej.. PEMBERITAHUAN tarikh sebenar awal 3 bulan dari tarikh bertolak.. Dalam tempoh 18 bulan jaminan wang akan diberi dan selepas 6 bulan peserta yang menarik diri wang akan dipulangkan penuh kepada peserta bermasalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan